Zasady sprzedaży

  • Generalnie sprzedaż prowadzimy za gotówkę.
  • Odroczony termin zapłaty możliwy jest po wcześniejszym uzgodnieniu z nami warunków i podpisaniu odpowiedniej umowy » wzór umowy,
  • upusty od cen cennikowych ustalane są indywidualnie,
  • przy sprzedaży wysyłkowej doliczamy koszty spedycji, chyba że zamówienie przekroczy minimum logistyczne, które obecnie wynosi 1200 zł netto na fakturze.
  • unikamy wysyłania opakowań szklanych za pośrednictwem Poczty Polskiej,
  • towar wysyłamy następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty dokonanej na podstawie przesłanej Klientowi faksem lub e-mailem faktury pro-forma,
  • w przypadku uszkodzenia produktów w transporcie do reklamacji musi zostać dołączony protokół szkody podpisany przez spedytora,
  • odpowiadamy za wady ukryte towaru w dostawie (uszkodzone produkty w kartonach), jeśli reklamacja zostanie nam przekazana w terminie siedmiu dni od chwili dostawy,
  • gwarantujemy, że produkty oferowane przez naszą firmę wolne są od wad prawnych,
  • na życzenie Klienta przesyłamy odpowiednie Świadectwa jakości środka spożywczego przekraczającego granicę (tzw. atesty Sanepidu),
  • przyjmujemy zwroty towarów przeterminowanych i słabo rotujących przy zastrzeżeniu, że nie mogą być zniszczone, a od chwili sprzedaży nie minęło 12 miesięcy.